miercuri, 16 ianuarie 2013

Ochii..
















Am ochii ba căprui, ba trişti, 
Cu genele când lungi, când ude,  
Ba îi am mari, ba-i am închişi  
Şi prea înlăcrimaţi de gânduri crude.   

Și sunt atât de-adânci că-mi vezi în suflet,
Asta doar dacă poți să-i înțelegi.  
Atât de-adânci, de-amari, de seci. 
Și dacă îi privești auzi un urlet. 

Cu ochii ăștia am văzut atâtea  
Și tot cu ei le-am înțeles și le-am simțit,  
Am întâlnit priviri ca lama de cuțit, 
Fără s-arunc, nici pe departe tot atâtea.   

Cu ochii ăștia am privit tot ce-i frumos  
Și tot cu ei ce m-a durut,  
Am tot privit, când calm, când curios,  
Iar uneori m-am mai și abținut. 

Am strâns în ei tot ce-am iubit,  
Tot ce iubesc și ce voi mai iubi,  
Am strâns în ei atâtea poezii 
Și multe lucruri ce le-aș fi dorit.   

Am ochii rareori senini,
Ca cel mai des sunt foarte tristi,
Sunt fericiti doar ca existi.
De lacrimi sunt adesea plini.

Am ochii mari si fermecati,
Tristetea e farmecul lor. 
Am ochi caprui si plini de dor,
Am ochii de iubire inundati.

Alexandra  D.

3 comentarii:

  1. Nu stiu eu prea multe despre poezie, dar daca pe aceasta tu ai scris-o, imi exprim sincer bucuria ca sunt contemporan cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos.. Si da, eu am scris-o..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti.am gasit bloggul si imi place:x hai,mai scrie sa citesc si postarile urmatoare.:)

      Ștergere